poniedziałek, 28 października 2013

"Szampony" Batiste ...

Oczekuje dzisiaj na zamówione przed weekendem suche szampony Batiste.

Będąc w Londynie przywiozłam sobie kilka sztuk , wszystkie jednak już mi się pokończyły. Postanowiłam wiec zamówić trzy sztuki u nas w Polsce. I tu uwaga niestety cena jest znacznie mniej korzystna.

O ile szampony są już bardzo popularne i myślę że większości znane, to postanowiłam wypróbować dosyć nowe pozycje.

I tak, do przetestowania będzie : 
XXL volume - z odrobiną lakieru do włosów

Shine - wzmacniająco nabłyszczający
Oraz typowo do włosów blond
Żadnego z nich wcześniej nie miałam i ciekawa jestem jak się sprawdzą . Te co udało mi się wykończyć spisały się idealnie , mam nadzieje że z tymi będzie podobnie.

Może któraś z Was używała jakiegoś z zamówionych przeze mnie? Jak się Wam sprawdził ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz